Ara


 
Sayı Başlık
 
Cilt 14, Sayı 1 (2013): Ocak Avrupa Birliği Ülkeleri Arasında İnternet Kullanım Etkinliği: Simar ve Wilson Yaklaşımı Öz  PDF
Ferda Esin GÜLEL
 
Cilt 12, Sayı 1 (2011): Ocak İnternet Alışverişi Tüketici Davranışını Belirleyen Etmenler: Planlı Davranış Teorisi (TPB) ile Ampirik Bir Test Öz  PDF
Aykut Hamit TURAN
 
Cilt 6, Sayı 2 (2005): Temmuz Tüketicilerin İnternet Bankaciliğini Kullanmama Nedenleri Üzerine Bir Araştirma Öz  PDF
Resul USTA
 
Cilt 10, Sayı 1 (2009): Ocak An Empirical Approach to Determine the Relationship Strength between Internet Media and Online Readership Öz  PDF (English)
Kutluk ÖZGÜVEN, Yasemin ATILGAN, Mitat UYSAL
 
Cilt 10, Sayı 2 (2009): Temmuz İnternetin Uluslararası Ticaret Üzerindeki Etkileri: OECD Ülkeleri Örneği Öz  PDF
Seyfettin ARTAN, Cemalettin KALAYCI
 
Cilt 11, Sayı 1 (2010): Ocak Anlaşmazlıklarımızı Çözebiliriz: Bir Çatışma Çözümü Eğitim Programı Tanıtımı Öz  PDF
Serap AKGÜN, Arzu ARAZ
 
Toplam 6 ögeden 1 - 6 arası

Arama İpuçları:

  • Arama terimlerinde küçük ve büyük harf farkı yoktur.
  • Sık kullanılan kelimeler göz ardı edilmiştir.
  • Arama sonucunda sadece sorgudaki tüm terimleri içeren makaleler listelenir.
  • İki sözcüğü içeren makaleleri bulmak için kelimeleri veya ile birleştirin; ör., eğitim veya araştırma
  • Daha kompleks sorgular için parantez kullanın; ör., arşiv ((işletme VEYA yönetim) siyasi değil)
  • Doğru deyimi araştırmak için tırnak işareti içinde kullanın; ör., "erişime açık yayın"
  • Bir kelimeyi hariç tutmak için önüne - işaret koyun; ör. bilgisayarla çalışan - politika
  • Bir kelime içinde ardışık karakterleri ifade etmek için * sembolünü kullanın; ör., Türk* = "Türkiye", "Türkler", "Türklerin" vb. terimlerinin bulunmasını sağlar